28 Haziran 2010 Pazartesi

Bırakıp gitme sakın beni

“Bana bir masal anlat baba” der ya şarkı, “İçinde denizler balıklar, yağmurla kar olsun, güneşle ay”. Her dinlediğimde nedensiz ağlatır beni.
Her seferinde kendimi çocuk, kendimi çaresiz, kendimi babasız hissettirir belki de.
Bugün tüm gün bu şarkıyı dinleyesim ve babama bağıra bağıra diyesim var:
“Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni”

Bana bir masal anlat baba, içinde hiç ayrılık olmasın.
Sen her zaman burada ol.
Koşulsuz sevenim ol.
Örnek aldığım ol.
Hayatımdaki en kültürlü insan ol.
İnsanları affeden ol.
Herkese yardım eden ol.
Ekmeğini bölüşen ol.
Aklımın ermediklerini sorduğum ol.
Yazılarımı ilk okuduğum ol.
"Her ne olursa olsun benim kızımsın, hiçbir şey senden değerli değil" diyenim ol.
Koruyup kollayanım ol.
Orada olduğunu bildiğim ol.
Hastalığı yenenim ol.
Babam ol…

Bırakıp gitme sakın beni.

1 yorum:

  1. Babam ol yanımda ol herzaman olduğun gibi desteğim ol... Sen ol ki laf düşmesin insanlara ... Yanımda olduğunu bilen dokunamasın bana.... BABAMMM ol CANIM ol YANIMDA ol YETER bana.....:))
    Ellerine sağlık Kalemine sağlık ruhumdaki leri benden güzel dile dökütüğün için sana sağlık babana sağlık... Herşey senin için olsun hayat engüzelini sunsun bu büyük kalbe......

    YanıtlaSil